VI UTBILDAR FÖR SKOGSBRUKET

Motorsågskörkort – Röjsågskörkort – SYN – ESA – HLR

Dalslands Skogsskola utbildar för skogsbruket med fokus på kvalitet och utveckling i de utbildningar vi erbjuder skogsnäringen. Vi riktar oss både till privatpersoner samt privata och offentliga aktörer inom skogsnäringen. Vill du ha mer kunskap om hur du kan öka avkastningen i din skog? Vänd dig till oss!

Dalslands Skogsskola är en del av Cosfor Group, och våra lärare har gedigen erfarenhet inom skogsbruket. Deras mångåriga arbete i fält kombinerat med dokumenterad teoretisk kunskap ger ett stort mervärde för dig som elev när du går våra utbildningar. När du utbildar dig hos oss får du inte bara kunskap, du investerar i din framtid som framgångsrik skogsägare eller skogsarbetare.

Anmäl dig till en av våra kurser idag!

Våra Kurser

Motorsågskörkort: A, B, C, D, I, E och V
Röjsågskörkort: RA och RB
EBR-ESA-E3 Röjning ledningsgata